071208

Hejsan..

igår skrev jag ett inlägg och så tryckte jag på en knapp
& då försvann allt :(

Aaja, nu ska jag iallafall uppdatera..
Igår såg jag på Narnia
en sån sorglig men ändå så skita bra film!

Veckan har vart ganska bra
jag bakade pepparkakshus igår
det vart ett gulligt & någotsånär knepigt hus :)
stol är jag :)
men jag fick en stooor blåsa av de förbannade jäkla sockret !

fasiken!
jag hade ju mycket att skriva igår, & nu är jag blackoutad!
knas!

veckan som kommer blir
det
måndag: hoppas på spelning! & körövning i kyrkan..
tisdag: barngympa / plugga prov
onsdag: konfa / plugga prov
torsdag: plugga prov
fredag: lucia & bv ( tror jag )
lördag: ska jag fanimej bara slappa..
söndag: konfa mässa..
 
imorrn sätts betygen för 8:an & jag är oooorolig!

btw så kanske inte jag kan sjunga solo på lucian
för att jag har börjat utvecklat en förkylning! hahahhah
man kan ju inte något annat än att skratta
ödet har bestämt att dom inte vill att jag ska sjunga...

sen v. 51 är det dans och bandet ska spela på avslutningen !
yeay our first gig ;) typ eftersom GP var ju en tävling som vi ville ställa upp i ..
danslärarna har säkert planerat
DANS, DANS, DANS, DANSAVSLUTNING
jag har planerat
VRICKNING, VRICKNING, VRICKNING, DANSAVSLUTNING
mohahhahahaha


Nää nu väntas OTH & GG

Pusshejs
XO XO

<3

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,,.,.,.,.,.

Kommentarer
Postat av: Olivia

Du ska sjunga Linnéa:@

2008-12-08 @ 16:16:38
URL: http://lunnehedolivia.blogg.se/
Postat av: Therése

Det är klart du fixar betygen, Linnéa! Och sången med! Jag tror på dig, du är ju min Idol. du och Presley du vet :o)

Kram Kusin T

2008-12-08 @ 22:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0