080312

Hörni tänk altså NU ÄR DET DECEMBER!
var det inte alldeles nyss sommar?
KnasKnas :)

Idag har väl skolan vart bra,
som ni kanske vet så är det en tradition på
sonfjällsskolan att 8:an ska göra olika pepparkaks bidrag:)
Så jag & min grupp ( Linda, Ida Marlene & jag då )
lottade eftersom alla vi var oense om vad vi skulle
göra :) fast det var mest jag som inte ville göra det dom ville HAHAH
Aaja. iallafall så bestämde vi oss för att lotta
alla fick skriva olika förslag på vad dom ville göra &
sen skulle gruppen " just deal with it"
Så då fick Malin dra, & hon drog mitt förslag :)
Tomtehus!
Ja, alla blev väl lite sura ( med sura menar jag
= " Ja, men är mitt fel då att jag är så jävla utvecklingstörd" HM
undrar vem det kan vara  ;)
Iallafall så nu är det färdigt & jag måste säga att det
blev för jääävla bra :) & fint hihi.

sen så hade vi ENG & då så läste vi upp våra inlämningsuppg.
& krävde att få sluta tidigare så det fick vi :)

sen lunch som Amanda W säger "Giftpinnar" fiskpinnar ;)
men det var ganska gott idag..

sen sv med maggan i 80 min :)
fast idag fick vi sluta tidigare :)
vi håller på att skriva om "Bellman" & "August Strindberg" :)
ska ha prov på det " DEN 14 JANUARI" jippie ;)

sen SO som sög bögskit idag :(
fan för SO PROV!

Nää nu ska jag lyssna påp
" Fields Of Gold" för att DELiCiOUZ äger !

Pussenhejs<3

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om en super tävling som market2member har.



Värva nån vän och vinn snygga priser.Jättelätt att vinna



Har en jättestor julklappssäck med massa vinster.



Allt är gratis gå in här



http://www.market2member.com/invitation.jxp?uid=78d1bddb-e2da-4822-9b05-5a50360bc404

2008-12-04 @ 12:17:42
URL: http://blondiesliv.blogg.se/
Postat av: Rosita

I detta inlägg har du fel datum lille kusse.

080312 = 3 mars 2008.

Du och Loke fyller år på samma dag ;0)

2008-12-06 @ 18:16:52
URL: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0