081210

Hejsan igen!

Funderar starkt på att färga mitt hår riktigt blont :)
ska förstås göra det på jullovet eftersom då kan man gå i 2 veckor
& sen färga när man ska på skolan igen ;) hahah

Idag hade vi HKK - där gjorde inte min (überbästa grupp & jag inget, eftersom vi är redan färdigt med vårat PKH)
sen så hade vi ENG- där sjöng vi " carols " (och ja, Jenny är jag fjortis eftersom jag skrev  på engelska där) HAHA
sen så hade vi lunch ganska gott ändå idag..
efter det skulle vi egentligen haft SV med Maggan, men det blev inget av med det för mig & några till eftersom
vi skulle träna till lucia med kören..
Fan för min röst just nu alltså + att det inte blir bättre av att alla typ klagar att dom bara hör mig!
det är ju inte mitt fel att jag sjunger "ut" & gillar, vill sjunga.. HAHA
stort + är de att jag får stå med LiseFise för att det är kul att sjunga med hon för att hon
VÅGAR sjunga ut! 
vet ni att Lise är skitduktig på att sjunga även fast hon inte medger det!
Ja tycker det är synd att Ida är med i en grupp som ska sjunga solo, för att hon borde göra det ensam
så man verkligen hör hennes vackra röst! för att hon blir överröstad av 2 st..vilket jag tycker är synd.

Jaja, efter det så hade vi SO, sen konfa..
konfan är väl som vanligt VARM O'BOY med macka som mellanmål..
sen så sjunger vi lite & gör massa papper..
sen frågade Rune om det var 5 st av oss konfrimander som
var frivillg till att agera i en liten pjäs på mässan som är på söndag..
& han sa att dom som gjorde detta skulle slippa läsa sen :)
så jag, Lise, Sanna, Ida & Marlene bestämde oss för att ställa upp :)
fick papper & skulle träna.
jag ska spela Fadern & en festkompis åt den yngste sonen!
tänker inte ens bry mig om att förklara mer..
för att jag vet att dom som är inblandade fattar :)
iaf så hade vi det kul under repetitionen :)
HAHAH
sen så åkte jag hem & åt middag..
kött å päla, de ä gôtt dä ;)

Pluggade lite till Biologi provet & MA provet
USCH USCH USCH!
IG IG here i come ! (Oupz, var visst lite fjårtiz igen nu)

Nää nu ska jag äta äppel paj & göra mig iordning för sängen snaaart
jag ska lägga mig med, en riskudde, en kopp med varmt inuti + vänner DVD :)

Byee

Linnéa

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

Kommentarer
Postat av: elisabeth s

sjung ut linnea, det är bra!!! kram tremänning elisabeth

2008-12-12 @ 17:45:07
URL: http://cariningridelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0