1/12-08

Hejsan :)

jag vet att jag är dålig på att skriva blogg :)
men jag känner ingen lust nu mera..
jag ska iallafall bättre mig!
som Linn säger " det är ju iallafall en " LIVS BLOGG" ;)

Ja idag är det måndag, tänk vad tiden går fort!
vet ni nu har v bara 3 prov kvar i skolan
spanska, engelska, & biologi! Puh..

Snart är det lucia den 12  december då i år :) GRATTIS FRIDA KRAFT  som blev Hedes lucia :)
kören hade övning idag och det gick bra, inte nå tjafs eller stoj eller nå!
förutom att jag låter falsk :(
Usch måste träna träna träna träna!
MUCHO!

Nu är de mojsigt & "varmt" i mitt rum:)

Äsch jag suger på att skriva blogg

Bye ;)

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0