13/12-08

haha fick med lite hjälp reda på
att jag skriver datumen lite konstigt :)
hihih, förlåt! det ska genast bli ändring!

Igår , var det lucia, & jag tycker synd om dom som hörde mitt
solo. usch jag var verkligen nervös & kunde inte
riktigt ta de låånga toner som ibland hoppar upp
här & var i låten :)
Sen så sket jag i om alla hörde mig & bara sjöng!
jag tänkte, varför sjunger dom tyst då om
dom vill höras?
jag tänker sjunga som jag alltid gjort &
om dom inte vill höra bara mig
får dom klämma i :)
sen så blev det ju MYCKET bättre av att
jag fick stå breve Lise :)
Tack!.

efter lucia var vi barnvakt åt Hampus
han var verkligen jobbig!
han låg ju bara där i soffan & sov!
Gud, har han ingen uppfrostran alls?
haha
nejdå det var lika kul som alltid!
& när Kristina & andreas kom hem
så var Kristina
absolut INTE FULL! BARA SÅ NI VET!

Nej nu vankas sängen!
klockan är ju faktiskt 03:41 p.m :)

PussHejs<3

Kommentarer
Postat av: Therése

Du var jätteduktig gumman!!! Iaf så ser det ut som det ska vara 2 kommentarer där nere, men bara Olivias syns ( om att du ska sjunga, det vi pratade om igår)Det är väl kanske min som gömmer sig :o) Kramar till dig!

2008-12-13 @ 11:38:44
Postat av: OliviaLunnehed

Linnéa du sjunger jätte fin!



Nej Kristina var ABSOLUT INTE FULL;) HAHAHAHAHAH<3

2008-12-13 @ 14:26:18
URL: http://lunnehedolivia.blogg.se/
Postat av: Rosita

Tänkte skriva ett repotage om att det är många som bloggar på Hedeinfo.se. Får jag lägga ut din bloggadress?

2008-12-19 @ 08:17:35
URL: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0