19/12-08

Hejsan allesammans<3

God Jul :)
jag är glad för att nu är det loooooooooooov!

Rosita?
- Ja det får du.
Hittade inte någonstans jag kunde
lämna svar på Hedeinfo så de får bli här :)

iaf idag fick vi betygen & jag vart inte nöjd :(
men det betyder att jag kan jobba på bättre!
med dom ämnen som jag inte blev nöjd med...

i morse gick jag till kyrkan för att sjunga i en nisseflickorkör :)
"Vem är egentligen tomten"
- är det någon som vet?

HAHAHAHHA :)

DANSAVSLUTNING

DELiCiOUZ spelade ganska bra på dansavslutningen
inte det bästa men ganska bra iallafall...

God middag var det också på
- Fläskfilé med klyftpotatis & grönpepparsås :)
- Chokladmousse tårta
- coca cola som dryck..

dansade mycket under timmarna som gick :)
hade också kortkrig som jag vann :)

Funderar på att ta mig i baken & åka in till Sveg nu snart :)
men inte säker..

Äsch, har inget mer att skriva utan det här får räcka som uppdatering :)

Pusshejs<3

Kommentarer
Postat av: Hubbsan

BETYG

gumman nu vet du vad vi ska jobba på :)



kram Helena

2008-12-20 @ 22:43:16
URL: http://hubbsan.blogg.se/
Postat av: Rosita

Längst ner på sidan har du adress, telefonnr och mail. Puss

2008-12-30 @ 19:23:49
URL: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0