Linnealunnehed

Hejsan
Idag är det picknick, på Hembygdsgården funny? IDONTTHINKSO!
Har ingen lust att vara där, är så jääävla trött men, jag ska nog å iallafall,
All den maten man får, MUMS ;) Hahahahah
igår var det Chilloween som jag skrev om i tidigare inlägg, det vart en lyckad
kväll och det var roligt, stack upp på byn vid nio å lämnade cykeln å min älskade mormor, måste ta hand om henne
nu eftersom alla andra älskade Far/mor föräldrar sover i ängla himlen<3
saknar dom så det gör ont, satt och tänkte på farfar häromdagen, hur han gjorde, så fort man träffade honom så
tog hann ut sina löständer och skrattade med dom...HUvva han var en liten knäppgök min farfar, tex när han brukade ringa hem så var det mitt i vintern, å frågade om man hade vart ut å plockat bär eller blommor, eller så frågade han om man skulle bl präst :')
e gång när han hade flyttat till Hedegården så var jag där så fort jag fick chansen så satt jag där på sängkanten, å höll hans hand medans han sov, så vaknade han å kollade på fotot av farmor som han hade på nattduksbordet å sa
- Farmor var fin hon..
då svarade jag han å sa
-Både farmor och du är fin...
så sa han
-du är också fin :)
sen så sa han
-det har du nog av oss du har ärvt det,
Gud vad jag saknar er <3

huvva från en sak till en annan,
nu ska jag återgå till chilloween kvällen,

iallafall efter vi vart hos mormor
så cyklade vi ner på nedergatan å pratade å tog de lungt
så styrde vi skutan till byn, å sen tog vi ner på Tôrpet
å där var några nåååågt överförfriskade
HAHA ni får tre gissningar'

äh nu ska jag kolla på nå annat än denna data skärm
ha de bra


Puss å Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0