16/4-09

Hello Hello

solen skiner, pappa håller på med mopeden,
lunån börjar brusa lite smått, imorrn ska vi grilla
lyckliga Linnea är mitt namn just nu :)

Åh så jag längtar till sommaren! Jiiiippiiiiee
lite deprimerad blir jag så fort jag tänker på skolan
men då så är det som en fågel viskar i mitt öra
" pip pip  Linnea, nu är det inte så mååånga dagar kvaar
nu har du massa smålovsdagar och längta efter- pip pip"

Då blir jag lycklig igen :)
har svårt som fasiken att förstå att till hösten
är min klass den äldsta på sonfjällsskolan
hur är det möjligt att jag kommer att gå i 9:an?
nejnej, det är inte sant alltså ! :)

o just jag kolla in denna blogg :)

mikkezflikka.blogg.se


nej nu ska jag dra & störa pappa när han fixar MIN moped :) YEAY!<3

Puss/ Linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0