18/4-09

Hejsan!
idag har de vart soligt med massa blåst,
inte precis drömvärmen man önskar
menmen, man får väl tänka att nu ÄNTLIGEN
är det alldeles snart sommar :) jippi

min vecka ser ut:

Måndag: vanliga skolan-.-
Tisdag: Skolan, efter skolan drar jag till ytterhogdal med andra elever, blir borta hela e.m
Onsdag: Skolan, efter skolan - DEN ALLRA SISTA ONSDAGSKONFATRÄFFEN :(
Torsdag: Skolan-.-
Fredag: Skolan -.-
Lördag: mys hemma (tror jag)
Söndag: DEN ALLRA SISTA KYRKTRÄFFEN MED ALLA KONFRIMANDER INNAN VI ÅKER PÅ LÄGER! :'(

angående konfan FASIKEN VAD FORT DET HAR GÅTT :(

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=169865

snabblänk till en gratis sida där du kan byta poäng som du har samlat in till presentkort på bl.a. nelly.com, H&M och JC.

kostar ingenting att bli medlem och när du blir det får du 50 poäng. :)

2009-04-19 @ 16:39:54
Postat av: Fotofix

Hoppas du har en fortsatt tevlig helg :)

Kolla gärna in min fotoblogg, har lyckats fånga spöka på bild.

2009-04-19 @ 16:44:28
URL: http://fotofix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0