20/4-09

Hey Ya'al

hur är det me er?
mer mig så är det ganska så bra
hade ont i huvet & halsen imorse men de gick
över på eftermiddagen någon gång..
Mamma, K, A, & A åkte till sveg idag &
inhandlade lite på dollar..
kom hem med sockervadd :) = Linnea glad! HAH

ikvälll ska jag lägga mig i sängen klockan 9 &
se lite på "2 ½ men" dubbelavsnitt
efter det så ska jag kolla på
"my name is earl" dubbelavsnitt
efter det så är det ett dubbelavsnitt av
"Scrubs" :) :) :) me love ahaa ;) ( kristina jag sa den sista meningen med rösten jag hade på
filmen i kameran ) HAHA

Jaja, imorrn blir det skolan
kommer komma dit med en ny hårfärg
undrar om någon märker? :)
Aaja,

"Hej då bloggen vi syns snart igen"
pusspuss Aahaaa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0