111

Hello på er bloggläsare..( om det nu finns några )

Idag har jag fan inte gjort så mycket
bara vart hemma & slappat,
det är ju inget fel med det heller :)

Nu är jag lugn för att
Linn är på bättringsvägen :)
det är så hemskt att se Linn ligga där i soffan
att jag längtar tills tiden då hon är sur & arg :)
& då förstår ni verkligen att det är hemskt va? 

just imorse så tänkte jag ju flytta till ett större rum & dona på men
timmarna gick & sen blev det kvällen
och ni förstår jag kan inte gå på ovanvåningen när det är mörkt,
för att MIN KÄRA STORASYSTER KRISTINA är så gullig & visade mig
Terror på Elm Street 1.

1-2 freddie's coming for you
3-4 better lock you door
5-6 get your'e crusifix
7-8 better stay up late
9-10 never sleep again...

HOST den där finns i min hjärna 24-7 så tack min älskade syster
& dagen efter vi hade sett filmen var ju jag fortfarande rädd ( vi såg den på en söndag )
då ringde kristina sent på kvällen typ 22:00 ( jag kollade på my name is earl )
så sa jag åt henne att jag fortfarande var rädd för filmen
och vet ni vad hon gjorde då??

hon började sjunga :
1-2 freddie's coming for you...
för att det är ju så jätte kul för henne att jag är så rädd ;)
så sitter hon där å heckrar ;)

jag tog då bort telefonen från örat & gav den till mamma...dom pratade ett tag &
jag kollade på tv'n
då kristina skulle prata med pappa sen
så sa hon att han skulle sjunga den där JÄVLA låten &
vet ni vad!  det gjorde han :'( dumma gubbe HHAHAHA

hihihihihihihiihi

aja, imorgon ska jag iallafall flytta till det andra rummet, när det är ljust då förstås :)

på måndag ska jag hårdplugga till ett fysikprov som jag ska göra på torsdag..
fan jag måste ta tag i SV provet som jag missa när jag var sjuk :(
fan för att vara sjukl alltså!

sen har vi SP, MA & BI prov denna vecka !
puuuuuust...

en sak som jag längtar till är PRAAAAAAAO :) bäst


nej nu ska jag vara social med min älskade familj<3


pusshej!

Kommentarer
Postat av: Cristin

Hejsan!

Vilken fin blogg!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! =)

Videoinlägg om hur magisk mugg fungerar och konst av min syster pojkvän. Gillar du den?

Ha det bra!

2009-02-08 @ 21:40:57
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Rosita

KRAM

2009-02-09 @ 18:31:46
URL: http://www.hedeinfo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0