940114-torsdag

Hello everyone..!

idag har jag varit duktig & städat :) Hos kristina<3
gick ganska fort var färdig på en timme typ...

Skolan idag, 1 prov MA ! gick SKIT!
imorrn 2 prov MA&BI kommer gå SKIT!
fan förhelvetesjävlaprovskitsfan! sådär
nu fick jag ur mig det aggressiva ;)

Idag var Mari här och informerade mig, lite om lägenheten & bussar & såndärnt ;)
kändes som jag fick koll på allt igen nu :) Tack!
så nu ska jag börja på att packa & dona & fixa massa saker till :)

känns inte som om det finns tid för allt som händer i mitt liv just nu*pust*
men nu ska det fanimig bli ordning på det med :)

HAHAHAHAHA

Imorrn kväll har 8:an disco, vi handlade för 2315!!!!!!!! SVENSKA KRONOR!
men som tur är så får man ju lämna tillbaka det mesta OM det är oöppnat
kan inte lita på vissa grupper som blivit ihopsatta att jobba tillsammans ( HOST )
men om dom öppnar så jävlar kommer dom fan att få betala allt !

sen på lördagen så åker jag & sanna till storastaden/lilla torvalla ;)
Längtar<3

nej nu ska jag smukas med Lillskit/älskadealicia<3


pusshejs

Kommentarer
Postat av: Kristina

Du är utmanad, kolla min blogg

2009-02-17 @ 21:00:14
URL: http://mysteria.blogg.se/
Postat av: Kristina

Du är utmanad, kolla min blogg

2009-02-17 @ 21:00:51
URL: http://mysteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0