1111

Hejsan :)

insåg med hjälp av en väldigt vis person  ( not ) HAHA
att jag hade skrivit fel på låten jag frågade om :)

" Å bland alle orginala kan man nämne nôn i naffs
sôm en Ivar Holm sôm jet jôgô onga,
å n Helmer pâ staffs"

klaga inte på hur jag skriver det är inte mitt fel
för att man får inte lära sig att stava härjedalska på skolan ;)

Om 2 dagar fyller jag år..
då får jag äntligen lagligt . . . . . . haha ;)
fattar ni? det man får göra lagligt när man är 15??


























































alltså jag får
äntligen lagligt
k ö ö ö  r a moped
det fattar ni väl!
eller vad tänkte ni på ;) hahhaha



iallafall skulle inte klara dagarna på skolan utan alla mina underbara vänner
Jag älskar er<3




.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.
                                                                                                   

Rest in peace Pelle!<3

i en sånhär liten by känner alla, alla och
alla skakas av något sånt här hemskt händer
och än en gång står sorgen & knackar
på byns grindar

Tankarna sänds till HELA familjen
inte bara vissa personer i familjen, som vissa gör...
utan på hela Pelles familj.
Det finns nog inget värre än att förlora
en familjemedlem
som alltid funnits där.

Jag tänker på er<3


,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

samtidigt vill jag säga till min kära familj att jag älskar er så mycket att
det finns inte ord att sätta.
Ni är mitt allt & betyder oerhört mycket för mig.

älskar er.


/ Linnéa

Kommentarer
Postat av: Olivia

Ja älskar dej stora-syster<3

2009-01-12 @ 16:48:08
Postat av: Kristina

jag älskar dig Linnea, å ja är visst en vis person...å sen så har de ändrats, då de är lagligt att "köra moppe" om du nu vill kalla de så;) är åldersgränsen 16, mohahhaha

2009-01-12 @ 17:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0