2/01-09?

Nej nu var det länge sen jag bloggade!

Iaf så får ni ett försenat God Julande & ett försenat Gott nytt årande :)

Hörni, alltså är det någon mer som känner som jag?
att ni inte vill lämna året som ni vant er vid..2008
inte lämna december & den värmande, mysiga, mörka-som lyses upp med ljus känslan?
jag vill inte lämna den,
inte in i Januari som är ( som det känns för mig )
kall, ljus, alldaglig, tråkiga känslan början på ett nytt år :(

Jag vet inte om det bara är jag som känner så men det är iallafall så det känns.
någon mer?


iallafall så har lovet inte varit något speciellt har väl bara vart som vanligt...
inte gjort så mycket..
men en sak ska jag säga er!
det började ett nytt tv program som heter " Criminal Justice" på 2:an
och går på sena kvällen, alltså jag har förälskat mig i huvudroll spelaren
han är såååå söt :) hihi

Julafton var mysig och jag var den bästa tomten i världshistorien :) hahah
förkyld blev jag med, så jag kunde inte komma på idas nyårsfest :(
då vart jag ledsen...

vet ni om 12 dagar fyller jag hela 15 år :O
känns absolut inte som det, att det var 15 år sen mamma & pappa
fick mig, 15 år sen jag kom till världen..
15 år som jag har levt..haha knasigt ;)

nej det här var inte ett roligt inlägg så jag säger förlåt.
men nu har jag iallafall uppdaterat :] hahah


pusshejs<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0