...

Hejsan :)

skolan har börjat!
jag blev ledsen..
orkar verkligen inte med det nu,
jag vill så gärna sova & ha lov :)
kanske är lite lat men alltså direkt när
man kommer tillbaks så är det
- PROV - - PROV - - PROV-
ja, jag vet att det är så i 8:an och i skolan
men - Blablablaaaäääää
it's enough!
hahah
nej det är inte så kul att skriva om skolan
man blir deprimerad :)


gissa vilken låt ! :)

och bland alla orginala kan man nämna nôn i nafs
sôm en Ivar Holm â en Helmer pâ staffs !

vilken låååååt ! (L)
Älskar!

Sen så idag har jag fått träffa min andre systerson ;)
haha Jenny Wingers lillbäs
vilken liten sötingnoos
men gud så liten !
ojoj, vad Hampebuus vart stor
min lillprins<3

Nej orkar inte skriva nå mer nu
( orkar fan inget^^ ) HAHA

puss!

Kommentarer
Postat av: Kristina

sôm n´Ivar Hölm sôm gett jögö onga, å n´helmer på staffs, går den lillasyster:)



2009-01-11 @ 01:10:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0