Jaaud

"There must be lights burning brighter somewhere
Got to be birds flying higher in a sky more blue
If I can dream of a better land
Where all my brothers walk hand in hand
Tell me why, oh why, oh why cant my dream come true
"


så lyder första versen på en av de vackraste låtarna jag vet.
Såklart är det Elvis som sjunger :)
Den heter "If I Can Dream"

nu är det lördag & jag har inget att göra, ska väl
se på Körslaget sen, vad annars *,__,*

vad har man gjort mer då?
Jo jag har åkt skoter med Kristina
från hemma här till henne :)
när vi väl var där så gick vi in
skulle pussa lite på Hampebus :*
där var även Jörgen, Antes pappa
man ser ju vart dom har ärvt sina utseenden ifrån
vad liik dom är ! haha

Sen åkte vi på ICA där jag kollade på hårfärg!
mååste, måååste, måååste, färga håret nuuuuu!

för övrigt så är jag helt frisk nu.
så på måndag blir det skolan :)

SNÄLLA ÄR DET NÅGON SOM KAN HJÄLPA
MIG ATT FIXA SÅNT HÄR ATT MAN KAN SE HUR MÅNGA SOM BESÖKT MIN BLOGG!
SNÄLLLAAAAAA

.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,

puss<3


.,.,.,.,..,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0