xn

Hellu everyone :)

idag är jag någorlunda frisk
så det blir nog skolan imorgon.
Känner både för- och nackdelar inför det.

den tiden jag var sjuk har det mest vart
sova, sova, sova, tv, sova, sova, sova,
typ.
Sen har ju världens bästa pappa vart hemma och
tagit hand om mig :D

Det värsta var nog att
jag blev sjuk på min födelsedag
att ligga i soffan & hosta sig till trötthet
är inte så kul sätt att spendera födelsedagen på...
det roligaste var att få presenterna HAHA :)
Tack allihopa
det var fina presenter & fina födelsedagsönskningar
jag vart glad över varenda en!<3
puuss till er"

Nej nu börjar " Anne på grönkulla" ett måste att se..

tråkigt inlägg men äh skit i det..

kram

Kommentarer
Postat av: Kristina

du må ta dom nån gång då

2009-01-21 @ 13:11:51
URL: http://mysteria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0