16/06-09

Hejsan:)

ville bara tala om att jag lever :)
har testat skrivit förut men det har gått åt pipan så nu testar jag :)

dagen har varit rolig, slappat hemma, kollat på mitt rum som pappa spacklar , hjälpt honom lite :)
sen så har jag varit hos linnea å övat inför musik i sommarkväll :) hittade på roliga saker HAHA
sen så styrde jag kosan till min syster kristina som jag kollade på DESPERATE med:)
fan att dt var säsongsavslutning, får ,megaflipper, sista avsnittet = skiiiiiiiiiiit spännande..:)

orn blir de sjukt roligt! ska va med lali :) (y)<333

ojust ja, GRATTIS TILL TAGE, LINDA, & LISE SOM KLARADE MOPPEKORTET!
JIPPIE :)

ne nu ska jag hem, puss på alla<3

/linnea

Kommentarer
Postat av: Kusin Therése

Skönt att höra att du lever! Jag är ju som bekant ett av dina största fans och jag hoppas VERKLIGEN att du sjunger en liten snutt av Elvis. Såg du meddelandet på FB? Kram kusin Therése

2009-06-25 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0