30/3-09

Hejsan..

Igår & Idag var jag hemma pga av jag hade ont i magen & var hängig
så mamma sa att det var lika bra att jag stannade hemma
och friskna till istället för att gå på skolan & bli mer sjuk,
vilket jag inte sa nej till, fan det är snart påsk & jag riskerar
aldrig att vara sjuk då! ALDRIG!

idag har det varit en sån dag, då jag vill slänga allt &
jag vill vara en björn & gå i ide sova bort heeela blasksnön &

vakna LAGOMT till våren/sommaren, men så är det ju det här med påsken som sagt :)

den vill jag ALDRIG missa!  haha


imorrn blir det skolan igen, & det är ganska så go dag

även om allt känns skit så går dagarna mycket fortare där

än vad de gör hemma!


förresten var det någon som såg familjen annorlunda igår?

om va som ska hända i nästa avsnitt?

iaf, så sa pappan i familjen som bor i älvdalen

- Ja, sex blir det nog inte så mycket tid till,

så man gör de när man får chansen, spelar ingen roll vilken tid på dygnet

man gör det där man kan

i bilen, i soffan, på köksbordet !

ALLTSÅ VARFÖR SÄGER MAN SÅ I TV?

HAHAH


 FYI:  orden jag skrev var inte exakt! men det fattar ni väl??

Aja, nu ska jag nog krypa ner med en riskudde i soffan :)
och så ska mamma få pyssla om sjuklingen :) HAHAH

DESPERATE HOUSEWIFES IKVÄLL, spännande


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0