ahfds

Hejsan allesammans...

idag är det söndag & i vanlig ordning så
uppdaterar jag,

dagen började & då hade jag försovit mig ifrån konfan
så nu måste jag ta igen 2 missade söndagsgudstjänster
men det gör inget, det är ganska mysigt att sitta i kyrkan ibland
& lyssna på gudstjänsten & förlora sig själv i sina egna tankar & koppla
bort allt annat..:)
ni tycker säkert att det låter konstigt & att jag är knäpp
men det är så jävla skönt att bara va´
en gång så gick ida, jag & marlene & sanna tror jag att det var...
det var typ förra året..
iaf
vi gick till kyrkan & bara satt & blundade
vi satt tysta i ca: 10 min
& bara va
OCH FASIKEN VA MAN KÄNDE SIG LUGN&FRIDFULL efteråt...

jag är en sån som tror på andar & att dom finns !

Jag vill bara säga att jag älskar hela min familj &
när min tid är kommen så vill jag att ni ska veta
att för er som är kvar
Jag kommer att se upp/ner ( jag vet inte vart jag hamnar )     ;)
och ta hand om er & skydda er så gott jag kan!
Jag ÄLSKAR er!<3

& till er som är i himelen

JAG ÄLSKAR & SAKNAR ER FÖR VARJE MINUT SOM GÅR! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0