11/05-09

Hejsan bloggen, jag vet att jag är kass på
att uppdatera , för liksom jag har ju sagt att jag ska
bli numero 1 på den där mest aktiva listan..
men det funkar ju inte så bra, eftersom
jag inte har nå internet hemma :(
nej´, inget internet alls :(
inte ens en gnutta :(
aja ni fattar väl :) HAHA

iaf, idag var det måndag skolfoto, utredning ;)
tjejsnack, aaa det gamla vaanliga..

jag antar att de flesta som läser min blogg vet vad som hänt
och då kan jag berätta att det är
någon som inte har ett eget liv,
nån som mår bra av att tracka på andra,
nån som inte har bra självförtroende
och någon som ALDRIG kommer vinna min respekt,
jag brukar respektera andra, jag respekterar
spindlar tillochmed
( ni vet om det är en spindel i mitt rum
sover jag inte där på 2 veckor typ)
så mycket hatar jag spindlar...
a, iaf,
jag kan respektera spindlar, de äckligaste djuret
jag vet, men JAG HAR FAAN INGEN RESPEKT KVAR FÖR DIG.!
din jävla loser.


& sen är det vissa andra som inte har min respekt kvar, inte alls,
du behandlar min bästavän som skit, & säger dumma saker,
men du ska veta, fortsätter du kommer saker att hända !



INGEN & INGEN JAG MENAR VEKLIGEN INGEN!
SKA FÅ BEHANDLA MINA NÄRA & KÄRA &VÄNNER  ILLA!

if u do, you better run, cause the beast is of it's leash!
im worse than freddie krueger and Jason togeheter!

run litte one ruuun, or els!

1-2 im coming for u
3-4 better lock youre door
5-6 Freddie and Jason mix
7-8 better stay up late
9-10 never sleep again...

sen så ska jag skratta så ondskefullt
så även Freddie & Jason gömmer säg,

några ord att säga bara:

U don't fucking mess with Lunnehed/Halvarsson family!

BEWARE U STUPIED *****!

/ en mycket arg Linnea Lunnehed

Kommentarer
Postat av: linda

jag håller helt och hållet med dig linnea, bra sagt ! <333333

2009-05-11 @ 19:48:55
URL: http://lindazakrisson.blogg.se/
Postat av: lise

go linnis! jag är med dig <3333

2009-05-11 @ 21:38:50
Postat av: tilde

linnea jag skulle inte klara en dag utan dig <3

2009-05-12 @ 21:39:29
URL: http://tildecarlsson.blogg.se/
Postat av: tilde

linnea jag skulle inte klara en dag utan dig <3

2009-05-12 @ 21:40:02
URL: http://tildecarlsson.blogg.se/
Postat av: rebecca

kika in min lilla tävling på bloggen där du kan vinna en länkning :) superlätt!

http://rebeccasandvld.blogg.se/2009/may/brunett-vs-blondin.html#comment

2009-05-14 @ 11:37:14
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0