3/5-09

Hejsan

blivit bättre på att uppdatera (y)
2dagar i rad nu ;D

iaf, idag har jag inte gjort så mycket,
vart hemma, cyklat med mira,
ätit glass, kollat på vänner,
ja, inte så mycket mer...

snart om en halvtimme, så drar
jag till syster K  för att kolla på
OTH & GG, sen så kanske vi ska kolla på film där, vet inte..

imorrn ska de bli skola!
är det v19 då?
i think soo, !
så skööönt baara 5 v kvar till S O M M A R L O V !
aja, det jag skulle säga va att imorrn så ska jag till
tandläkaren, * dra ut en tand * mysigt va?
särskilt när man har en fooobiiiii för sprutor ! :O
men jag ska se det från den ljusa sidan!
JAG SLIPPER KEEEMI LEKTIONEN! WHIIIOOO
sen så imorrn kommer bli överraskande
till vissa, men det säger jag inget mer om :)
kan berätta det imorrn ist.
ja imorrn, jag ska börja uppdatera varje dag!


och vetni, inte denna helg men
nästa så drar jag på konfaläger till rättvik :) mojsmojsigt!
då ska jag såklart fira bästaste lise som blir byxmyndig höhö :)
även kommer hon i moppeåldern!
ja lill flickan blir stor tjej ;) HAHA

jaa, ne nu ska jag dra till K!

pusspåalla<3



Im not like the others, I always stand alone...

Kommentarer
Postat av: tilde

dissa mig bara, gör det. gå till din tandläkare du :(

2009-05-03 @ 21:49:15
URL: http://tildecarlsson.blogg.se/
Postat av: Linn

hahaa chi på Lise. Dom har bytt till 16.. hehee.. Men de e väl redan klart för hennes edel:oD hahaha

2009-05-04 @ 09:30:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0