Nothing.

Jaha, nu har man gått en heel vecka på skolan =)

Måndag: Inget roligt hände var mest ute, oh just jah, vi gick å köpte glass på ICA på resurs timmen,
PRICK...huvva men det var det värt ;), gjorde ett kvarprov i matte, gick bra det.
Tisdag: UTE HEEELA DAGEN, på rasterna å några lektioner, Ingen spelning... :(
gjorde B-delen i matte, gick bra den med, jag fick VG vilket är UNDERBART FANTASTISKT för mej, eftersom jag SUGER på matte, men dock har jag väldigt roligt på timmarna eftersom, Sanna å Jag har VÄLDIGT BRA HUMOR =)...
Onsdag: Jo då hade vi aktivitets-dag, var på dagiset, björnungen, gick ganska bra, men jag fick värsta PANG förkylningen.. :( den sitter i än...
Torsdag: Prov i ENG, i hör-läs förståelse,,,gick ganska bra..., sen lunch, bild å So, å efter So´n så hade vi spanska i 80 min, ganska kul, men vi fick sluta en kvart tidigare =)
Fredag: kunde inte ens prata pga, förkylningen, jag skrev en lapp till min idrotts lärare å hon sa- hade det inte vart bättre om du bara stannade hemma?_--
å jag bah,, vah?
jaja, bästa med heela dagen var SPELNING, men bandet, tränar till GRANDPRIX, kolla!
Ja, nu är det LÖRDAG, å jag har städat för att mamma å pappa har varit i stan, väntar tills dom kommer hem=)
Söndag, imorrn ska jag, Balle, Ida, Sanna, Lise, Micke, kanske Jessicka å Nejla, göra fruktdrinkar å vara VÄLDIGT nyttiga :)  ahha Sure likt thats going to happen!
jaja.
Vi ses kära blogg v'änner men nu ska jag dra

Linnea<3

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Linnea!
Ja här går allt bra.
Hur känns det för dig nu då, som ska bli moster snart =) spännande va!

2008-04-29 @ 14:03:01
URL: http://www.camillamedc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0