Show Me The World,,,

Börjar känna som alla andra nu jag, VILL BARA BORT FRÅN HEDE
Åh alla människor, faaan...

Tänk om jag kunde fått följa med Jenny till Stockholm å träffat Mobro, Pär-Åke,
saknar verkligen honom nu!
Long Time Ago...
MenMen,
Har drabbats av den FÖRBANNADE JÄVLA MAGSJUKAN!
Men Idag är jag fullt frisk, har vart hemma å sovit, haha sett mååånga program av "Smalville"
haha, som om det finns annat att kolla på...
Ja, annat är det juh inget annat. som pågår..
Kollade på She´s The Man idag, Mkt bra film...(rekommenderar den till er)
Jag fick MVG på mitt SO prov, så då fick jag litte pengar av mamma å pappa.
YES...
Annars så är det inget.

Hej Då

image3

Kommentarer
Postat av: Kristina

haha den här dagen var du jätte arg på miiig..hahahahahahahahahahahahahahahah

:)

2008-04-25 @ 00:12:18
URL: http://mysteria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0