Linnea -.- Lördag

Hejsan allihop !

Nu har jag gått en hel vecka i skolan :O pust!
8:an gick bättre än jag trodde, allt verkar vara okej
förutom att en lärare har blivit MYCKET STRÄNGARE än jag trodde...
Varför ändra sig?, jag kommer nog att få IG i de ämnet nu :/
Usch, schemat verkar vara bra ändå :)
Gruppindelningarna är också bra :)
Sen så är det bestämt att jag, JessickaP, och LindaJ, ska vara ledare för 
barngympan, jag tror de är planerat att köra igång v. 37 vi ska nog bestämma det den kommande
veckan...så alla föräldrar det är bara att skicka dit era barn på lite gymnastik  =)

______________________________________________________________


Och för alla rykten som går säger jag som kristina 
OJNEVOJNE :/

kika på http://mysteria.bilddagboken.se
tryck sedan på bilden som laddats upp den 30:onde  augusti !
________________________________________________________

Ja, sen så är de det hära med kärlek,
Jag tror på det, iallfall nu :) :) :)
HAHAHAHAHA :D

________________________________________________

PussHejs

LinnéaLunnehed 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0