LinneaLunnehed.-.måndag

Hej...

Bara så ni vet så, har jag fått PÅPEKAT i tidigare blogg inlägg att jag är knäpp eftersom
jag skrev att jag tyckte om att det åskade men lite längre ner så skrev jag att det inte var kul
att ha sommarlov när det regnade å höll på :)

MEN JAG MENADE att det kan vara solsken på dagen,  MEN att det kan åska på kvällen
eftersom det var kväll när jag skrev det dära, menade jag att det kunde åska då xD

Nöjd?. den BESSERWISSER som påpekade detta xD  PUSS PÅ DIG <3

Jag har haft en sån JÄVLA örverk hela veckan, elr ska man säga från fredags
Men jag fick lock å örat började krångla på Måndagen ...

Ja iallfall sa jag till min käre far att ringa doktorn på fredagen, å så gjorde han det, å hon sa att det
kunde vara inflammation i ytterörat :O?
å att jag skulle ha i Revaxör å fetvadd..så det gjorde vi, å om det inte blev bättre under helgen skulle jag
åka dit på Måndagen, eftersom det inte blev bättre utan bara sämre under helgen så åkte vi upp dit idag
Jag tyckte att läkaren va föööör hårdhänt jag sa att det gjorde jätteont, men det verkade som om hon bara sket i det
å bara tryckte hårt som fan, med den där jävla grejen som man kollar i örat med :(
Jag började fan gråta...Uscha, men i allafall så sa hon att det var nog inflammation i hörselgången,
så jag fick recept på "Terracortril med polymyxin b" å så skulle jag ha i fetvadd!
Så skulle jag komma dit igen på Torsdag :)
det känns skööönt att veta vad som är fel och att jag har fått medicin mot det ;)

Jaja, nog om det så, är det BARA 3 VECKOR KVAR INNAN JAG BÖRJAR 8:AN :) Jihoooo
Sen är de bara i år kvar tills jag börjar gymnasiet xD

Äsch nu väntar en varm säng på mig,
Hade bäst alla vänner<3

Linnéa Lunnehed

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0