Jueves

Har inte uppdaterat på ett tag nu,
men man har fullt upp om dagarna
Mamma jobbar i 3 veckor nu så då är Olivia å Linn, Jenny å Jag barnvakt :)
det går bra, lite oense ibland men men, är man syskon så är man?!
Vill säga grattis åt Hampuslille eftersom han har vart hemma en heeeeel vecka =)
hihi
Sen imorrn är det Chilloween för mig, Jana, Maja, och Otti, ni undrar säkert vad chilloween är men
det kan ni undra på tycker jag x'D
sen är det ju Marknad, så man ska ta å gå dit en liten sväng...
så blir det säkert någn fika på Kakmonstret, Mumma!
På Lördag är det picknick, vet inte om jag vill dit eller inte :'/
Men en sak som förgyller denna helg är att mamma har lovat att köpa ett Monopol spel
Eftersom jag har blivit gaaalen i det, sen jag spelade hos Jana, Å Maja
Haha,
Alicia har så tråkigt så jag tror att hon jag å Mira ska ta en sväng nedåt nedergatan :)
Håll utkik ! :)


Puss å Kram så ses vi

Hasta Luego ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0