Linnealunnehed

Hej

Kände för en uppdatering nu på kvällskvisten :)

Har inte gjort så mycket idag, vart hemma å passat Alicia,
Sen städade jag, kom hem nyss, åt kollade på TV å satte mig här xD
Hiih
senare i veckan har jag ingen aning om vad jag ska göra,
längtar nästan tillbaka till skolan å ha nått att göra om dagarna ;)
hoppas fortfarande på att jag å mormor ska ta å åka till Stockholm i Agusti
Vill så gärna dit på Grönalund :)
Uscha, hoppas på en sak imorn men det är inte säkert, funderar å funderar,
men kommer inte på nått annat,
Skulle jag passa i det eller är det bara bortkastade pengar?
Huvva jag för väl ta å fundera över natten :)
Nä nu väntar duschen,
sen sängen, sen boken, sen vattnet, sen toan, sen sova :)

Puss å Kram


Kommentarer
Postat av: OliviaDinBästaSyrra;)

Hahaha duschen, sängen bok vatten toa sängen:P<3

2008-07-23 @ 21:34:47
URL: http://lunnehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0