LinneaLunnehed

Hejsan Hoppsan

äntligen är värmen tillbaka<3
synd att det bara varar i några dagar till :(
Men det är bara att njuta medans det varar!
Eller?
Var till ortholmen igår med Hans.m.f Magnus Linnea, Alicia å jag:)
sen kom Micael, Jenny å Linn
å tog sig ett svalkande dopp..
Skönt var det, men det blåste lite förmycket tyckte jag:)
Om jag badar vill jag helst ha gassande hetta ;)
Apråpå värme å kallde så VILKET UUUUNDERBAART åskväder det var i Söndags :):):):):):):):):)):):):):):):):):
åh, om det ändå kunde vara så nu :/

sen annat i mitt liv är att HampusLille växer så det knakar<3
Å pompom, ja hon är ganska stor nu min lilla prinsessa<3

Huvva detta sommarlov är inte så kul när det regnar å håller på såhär :/:(
Nää solsken ska det vara
det är väldigt TRÅKIGT sommarlov när man börjar längta tillbaka TILL SKOLAN ://
Uscha

ByTheWay
så håller Ante AKA andreas Johansson på att göra om min blogg:)

Kulkul xD

Nää nu ska jag sluta ha det så bra

Annars så är min rubrik- Shit The Same!

LinnéaLunnehed


Kommentarer
Postat av: Kristina

du ä ju helt knäpp du !

2008-08-01 @ 17:48:42
URL: http://mysteria.blogg.se/
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-08-04 @ 11:19:25
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0