DO anyone really cares?

Hej!

Jaooo, nu är påsken förbi...
spenderades uppe i stugan med familjen,,,(som om jag skulle ha nått annat att göra)
haha, mkt skoteråkning. brukar åka på nålitäckta, om man har stuga i Hôlla så
åker man förbi där när man ska till orren, eller förbi å förbi, man åker över den helt enkelt.! jaja LIKE ANYONE CARES..
var påskkärring på torsdagen..haha tjänade några pengar iallfall...
men Alicia tjänade mer! eftersom hon fick en 50 LAPP AV KRISTINA ÄVEN FAST JAG MED VAR PÅSKKÄRRING!
haha, [snopet ördu]
aa, iaf så åkte man till Lunnis på fredagen å stannade till söndags, åkte hem, duschade, spickikôrv, mat, SOVA,
Måndag = TRÅKDAG
tisdag = BRÅKDAG
Onsdag= FIOLSPEL<3<3<3
Imorrn ska man inte göra sååå mkt, hoppas att vi ska göra nått men det är inte säkert..=/
Fredag, måste träna på spanskan---aaaa hur ska det gå egentligen???
Mja. lördag spenderar jag med Marlene vi ska ha High School Musical å Vänner maraton...Jaaaa
Söndag HUVVA! tråkiga dag! (Y)=NOT
Måndag SKOLHELVETET börjar igen =(

Jaa, nu är juh snart lovet över, då måste man vänta 1 HEL MÅNAD tills nästa!
____________________________________________________________________________

JAG SKA JUH BLI MOSTER Å DET ÄR BARA 3 MÅNADER KVAR!!!

FATTAR NI...
idag så ropade Kristina på mig å sa att jag skulle få känna bebisen röra på sig...jag studsade upp å gick dit...men så FORT JAG LA HÄNDERNA PÅ MAGEN SÅ SLUTADE DEN RÖRA PÅ SIG....moster Linnéa vart SUR...hm--

jaja, ha det bra alla mina vänner så syns vi juh!

många kramar Linnéa

Kommentarer
Postat av: Kristina

nu ha ja skrivit nytt i min blogg. puss

2008-04-11 @ 15:21:44
URL: http://www.mysteria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0