Miercoles...(ultraljud)

Idag har mamma, pappa, Kristina Andreas, åkt till stan..
Kristina å Andreas skulle juh kolla  bebben!!!
å mor å far var chaufförer!
så imorse var det att kliva upp klockan 6,,,puh lite trött man var menmen, det gick bra...
sen så kom Linn från Marcus vid 8 snåret så då gjorde jag frukost..mumms...
det var gott...å vi hävvde juh upp Olivia å Jenny med [sömntutor]
Jaja, sen när frukosten var avklarad ställde jag mej å bakade en kladdkaka...
Mumma=)--
Sen så fick vi besök av Kenneth, senare kom Veronica å Olov..
Efter att dom hadde kommit så började jag dammsuga å skura(A)
Mammas å pappas städtant!!!
Å nu sitter jag här å vill att dom kommer hem---det är juh så JÄVLA halt på vägarna...

Näe nu är det till att få i sej lite lunch!!!

Kramar till er alla!!!/ Linnéa

P.S ultraljuds bilden kommer förhoppningsvis upp på min bilddagbok D.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0