GrandPrix

HejHej
Tänkte att det kunde vara dax för en uppdatering, även om ingen läser så är det kul att skriva av sig...
Jaa, igår var det GrandPrix i Sveg, Kul
Mitt band å jag var med å tävlade :)
Vi kom 3 av 6 band...HAHAH
men iallafall, så fick vi pengar det fick inte några andra...( förutom 1 å 2 då förstås )
Vi spelade Boulevard Of Broken Dreams med Green Day
först ville inte jag, Ida å Marlene, å Ellen spela den utan vi ville spela Girlfriend med Avril Lavinge?
efter MYCKET bråk så bestämde vi oss för att spela Boulevard på GrandPrix å Girlfriend på Vårkonserten...
Det var en mycket välbehövlig lösning...
Skolan har det inte hänt så mycket,
bara att en lärare eller kanske man ska säga "special lärare"
är så JÄVLA DUM I HUVUDET!
Jajaja
vart glad i Onsdags då jag fick reda på mitt eng prov..
jag fick VG med 2 POÄNG FRÅN MVG-.- snacka om vad sur jag vart...
i Måndags hade jag å Amanda RIKTIGT roligt på lunchen, BRA SKÄMT...

här är en...
som jag kommit på!

det var en gång 2 gurkor som gick över en väg i Boston
båda vart överkörda...
Då kom det en morot å sa
- Kom då BostonGurka så går vi!!!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAH

jaa, bra att det är varmt väder nu=)
Jenny å jag bestämde att vi ska till Stockholm den 1 Juli
å vara där i 3 dagar....=) MUCHO GUSTO!
=)

Jaa, det där var mitt liv i ett nötskal!
Haha

kramar Till Er Alla!

Linnéa


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hallå! nu e jag hemma och vi får ta och fixa med din sida sen nån dag. fixa in lite fina bilder å vad annat du vill ha. kram

2008-05-10 @ 17:56:13
Postat av: Linnea

Jo, det vore finemang:) haha
kram

2008-05-11 @ 19:04:19
Postat av: åsa

Hahahah, jadu- din lilla Bostongurka, den va roltig :) fortsätt lika bra i skolan :)<3

2008-07-01 @ 20:11:35
URL: http://pettssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0