21108

Hejsan allesammans :)
Tänkte fördriva lite tid i väntan på One Three Hill & Gossip Girl :)
Söndagens bästa timmar !
Nää nu ska jag ge er en liten uppdatering om helgen !

Fredag: Ja, om ni vill veta vad jag gjort på fredagen så kan ni läsa,
förra inlägget ! :)

Lördag: Var barnvakt åt morbros ungar Casper & Cevin
dom kom hem till oss runt 9:00 nångång..
Var här hemma till lunch, så åt vi det, sen gick vi
hem till dom :)
Alicia var med oss där,
men sen ville hon hem eftersom Linn :') har flyttat JAAAAAAAAAAAAA
( inget illa ment Linn) ;)
Hahah as if!

Ja, iallafall så efter alicia hade åkt så ville dom ha mat, så då gjorde vi
köttfärssås & spagetti, mumma:)
Sen så gick vi hem till mamma & pappa, å senare till Linns lght!
Sen tillbaka till Hans, & gjorde myskväll, sen kom han hem, skjutaste hem mig
å då var jag hemma ;)
HAHAH
det var en rolig dag !

Söndag: Vaknade!?,  var hemma hela dan,
väntar nu :) på OTH & GG haha

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0