idontknow

Hi everybody out there :)
I tought i'd would be a nice idea to " at least " try to wright
an update on english :)i

Alltså nej jag orkade inte det :) HAHA
idag hade vi spanska, SO, idrott, matte :)
fast typ bara 10 min matte eftersom jag hade spelning
med DELiCiOUZ / alltså vårat band kills :)
Just nu håller vi på med We're not living in america, & det
går gör bra :D

snart bär det iväg på BG, kommit på en bra lek tills idag :)
Yeaay ger er en lite utförligare uppdatering när jag orkar & har tid :)

PussHejs<3

KOM I HÅG PEPPARKAKORNA !

Kommentarer
Postat av: ida

den heter Living in America vettu ;D

2008-11-11 @ 18:34:01
Postat av: Anonym

Haha nä är en annan liten typ nu :P

2008-11-12 @ 00:44:47
URL: http://erajkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0