Linnea Lunnehed

Hejsan,.,..,.,.,.

Har inte uppdaterat på ett tag & tänkte för omväxlingens skull uppdatera på en lördag
istället för en söndag ;)

haha veckan har gått bra, men varit enormt seg .,.,
har sänkt mina betyg drastiskt nu i 8:an GAAH :(
Känns inte bra & har typ halvt ångest över det !

Igår hade jag en bäst kväll med, Malin & Michaela, Ronja & 7:ans Sanna! vilken är  Disa;)! ;)
Vi var på Går'n och hade det kul ;)
Var på ICA & tjattrade en tag vid bordet :)
sen så mobbade jag Malin också ;)

haha idag sov jag verkligen ut! kändes skönt & helt fantastiskt utvilad ;)
idag så blir jag bara hemma & myser med familjen, men jag vill också till viss del
till vemhån & vara med Malin & Linda

Nää nu vankas maten ;)




OBS ! vad är det för fel på dig?

Kommentarer
Postat av: linda

2008-11-15 @ 18:59:35
URL: http://lindazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0