311008

Hejsan.
Imorgon är det allahelgonens afton!
& Jag, Jenny, Kristina, Hampus & Alicia
knallade upp på byn, för att först gå på
ICA & sen tända ljus på kyrkogården..
Handlade lite till min Polly kaktus, som btw vart väldigt fin :) Stolt!
Sen så köpte jag ett ljus att sätta på morfars grav..

Saknar min morfar, tänker på honom varje dag
och jag ber till gud varje dag att han har det bra i himlen!
KURT IVAN LUNNEHED <3 jag älskar & saknar dig!<3

Men sen när vi skulle hem så var de iskallt ute :$
Men då som ett mirakel kom pappa körandes & skulle handla,
så då följde vi med dom :)
Så slapp vi gå hem ! Yay

Imorgon blir det nog att vara barnvakt till morbros barn, Casper & Cevin :)
det blir kul ;)
Sen så kommer nått annat att hända, men det vet jag inte om jag får säga, men
de ska bli kul hihi :)


Nää nu ska jag göra  nått annat !

Puss Hejs<3
Trevlig allhelgona grejs allihopa

Linnéa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0