arg!

Någon blev visst irriterad över mitt
förra inlägg, när jag skrev att jag hade empati för
"ynglingen" som han kallas..
Fick en liten notis i mitt kommentar fält.

- Den som gjorde ngt sånt kan inte ha alla hästar inne.. Hur kan man känna empati för nån sån? Nästa gång kanske han slår ihjäl ngn med järnröret. Tur att ingen blev skadad. Å han som gjorde ngt sånt borde verkligen skämmas. Fy, vilken dumskalle!

Så nu kan jag vackert svara

- Öh, han kom i ett sånt här kallad " delerium" som man enkelt
kan hamna i när man dricker!
Ja, jag kan känna empati för honom, för att jag har ett hjärta att förstå honom!
Jag tror inte att han slår ihjäl någon! va fan detta är ingen Die Hard film, eller nå skit!
THIS IS REALITY!, sen så hallå, HAR DU LÄST ARTIKELN I ÖP?
han skrev ju för fan att han var ledsen!
HAN SKÄMS JU HALLÅ VART HAR DU VARIT DE SENASTE 2 DAGARNA!
SEN TYCKER JAG ATT DU SKA LÄSA DEN SISTA RADEN I ARTIKEL!
SÅ KAN DU TÄNKA OM 1 GÅNG!
GET A GRIP!

Någon mer som har klagomål?
Så tycker jag att ni ska ge fan I OCH LÄSA MIN BLOGG!
Ska bloggen handla om vad andra tycker istället för vad
 jag tycker, vad andra har för åsikter?
Nää det tror jag inte!

Tack För Mig!

/ en mycket arg Linnéa Lunnehed!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är bra linnea! stå på dig!

2008-10-27 @ 14:35:34
Postat av: Anonym

jag håller me dig ja lilla syster. har tänkt på en ska, tänk om de var nåns unge i den här jävla byn som gick omkring å gjorde sånt, då hade de inte varit nåt jäkla liv utan då ahde de varit så himla synd om denå sånt jäkla gulligull. fan va är de för människkor egentligen man har i den här byn...skit by helt enkelt!!!!

2008-10-27 @ 19:55:38
URL: http://unnehed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0