Linea

Hej trogna bloggläsare :)


Lördag idag & jag tog mig en rejäl sovmorgon :)
var väldigt behövligt & jag kände att jag verkligen var utvilad!
Fint väder idag vilket betyder att jag ska stanna inne & kolla på vänner ;) HAHAH
Nädå, kanske blir ut en sväng sen I don't know!
Funderar på att baka något gott, förslag?
Skulle egentligen åka till Högvålen idag, men det vart inte av "/ FAN FAN FAN!
Saknar det stället!
Fiol spelningen gick bra, fick spela en ny låt, Härjedalslåt
skriven av: Ingen Aning
Den var vacker & Eva-Britt frågade om jag ville sjunga den också, det sa jag att jag ville
så hon skulle leta fram text :)
Sen så ska jag tvinga pappa igen att försöka åka till Högvålen eftersom Rune hittat
kassetband med Pick Halvar, som jag kunde hämta :D
Så kunde jag lära mig dom efter gehör, sa E-B.
Nää nu orkar jag inte skriva mer :)

Puss Hejs

STÖD KLASS 8 KÖP PEPPARKAKOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0