Linnea

Jag har tänkt att skriva om olika ämnen varje gång jag uppdaterar?
är det en bra idé?
alltså ni som kolla om det över huvudtaget är någon, så vill jag gärna att ni lämnar kommentar!


Ämnet för idag är : BLOGG

Bloggar är det många som gör,
olika "siter" om man säger så finns bla:
* bloggagratis
* bloggsida
* nogg.
* photoblog
* blogg.se  ( som jag använder )
* blogspot
* wordpress

ja dom är många
faktum är att alla används varje dag av tusentals människor ( sveriges befolkning )
det 'är ganska otroligt, faktiskt :)
 det finns kändisar som blivit ännu mer kända för att dom börjat blogga t.ex Linda rosing ( www.hanky.se/lindarosing )
fick en helt annan uppfattning om henne sen jag börjat läsa hennes blogg...
sen finns det ju andra som blivit kända pga bloggen t:ex Isabella Löwengrip ( www.blondinbella.se )
hon är god, för 5 miljoner pga bloggen :) men hon har också ett företag www.bellme.se hon har verkligen jobbat hårt!
så kolla hennes blogg med :)

Jag läser många av era bloggar per dag & hoppas att ni läser min med :)

Jag tycker att det är en riktigt bra idé det här med att skriva om olika ämnen :)

Hade bra

Linnéa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0