Linnea

Hej!

Idag har jag vart med Alicia hela dagen :)
Mamma jobbade,
& duktig som jag är så ställde jag upp och var barnvakt :)
Först skulle vi gå på byn & hämta pluskan som fanns i bilen hos morsan :)
Sen  så gick vi på ICA & handla lunch !
Så kom alicia på att hon inte orkade gå hem så
vart lite grinig
MEN rätt som det var, liksom nästan ett mirakel kom mormor in genom dörrarna ;)
Så då slapp vi gå hem ! Yeaay
När vi väl var hemma så gjorde jag iordning lunch...sen så
kom Olivia hem &  hade med sig ett bullrigt CO!
Gaah!
Sen så kl: 14:00 så kom Cevin hit och skulle leka med Alicia,
så då slängde jag ut dom också, så kunde jag städa lite..
Nää nu ska jag ta & hänga tvättmaskinen jag satt igång!

PussHejs

Linnéa

Kommentarer
Postat av: ida

Mammalinnéa :)

2008-10-29 @ 09:15:33
Postat av: linda

va duktigt du e linnéa :D<3

2008-10-29 @ 18:05:04
URL: http://lindazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0