Linnea

Idag har jag inget ämne att skriva om:

tänkte ge er en update från min helg :)

först på fredagen ville ida&lise att jag skulle komma upp på byn efter idol,
var tveksam först, men sen tänkte jag, va fan är ju inte ute så mycket så
istället för att sitta inne & stirra in i TV:n så tog jag mig upp på byn , gick in till Ida
där Malin & Linda var för att dom skulle sova över där, dom var svull (:
Sen så stack vi på byn på disco ;)  det var kul:) men inte så kul ljus alla människor var "fladdriga" eller
hur man ska säga  :)
var där typ hela kvällen, kl vart 00:30 innan man styrde kosan hem :)
Hade en trevlig kväll med er flickor SOM ALLTID<3 Tack

Lördag: var hemma med familjen heela dagen, pappa&alicia var uppe i lunnäset
hela dagen så då var de lungt :)
sen på kvällen så skulle olivia & jag kolla på massa vänner program hann bara 2 st innan jag slocknade :)

Söndag: Jana ringde så jag var med henne hela dagen :) kul kul :)
åkte på ICA svulla en MASSA, sen så hem åt hemmagjorda hamburgare ( mums )
sen så blev det OTH (: ÅÅÅÅÅÅ det är så bra skulle verkligen inte klara söndagar utan det ;) hihi

imorgon är det skola, 4 st prov i v, ska det vara så? just veckan innan lovet, ja, visst är det bra att ha alla prov innan så
att man kan börja på en ny 4v period efterlovet, men ändå...
måndag= fysikprov ( som jag "by the way" inte fattar ett skit av!
Onsdag= prov på vatten SO, går ganska bra, so är lite av ett favvo ämne :D
Fredag= biologiprov, som jag inte kan nått med, men jag tycker om biologi :)

Jaja, nää nu ska jag fortsätta ändra utseende på bloggen

PussHejs ha de´

Linnea

Kommentarer
Postat av: Linda

Fredagen va bäst med er flickor <3

2008-10-19 @ 21:02:04
URL: http://lindazakrisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0