Linnea

Hejsan!

idag är det Torsdag NEDRÄKNING TILL LOV= 1 daaag kvar :)
 Linnéa Väldigt Glad!
 
Igår uppdaterade jag nog inte tror jag, men iallafall så hade vi SO
prov, & en ganska rolig sista fråga, som östen kommit på '"rita en gôbbe"
vad är det för fråga tänker ni säkert, men det är så här att
vi hade många frågor inför provet och Östen skulle lätt förklara att
OM DET STOG "RITA EN GÔBBE"
SKA DU RITA EN GÔBBE!
så då satte han en sista fråga rita en gôbbe :)
 HAHAH Östen är för rolig han & han har gjort att det är lättare för mig i SO
för att allt blir så mycket lättare om en lärare är , ' glad, rolig, skämtar med elever,
bra utlärnings förmåga, sträng när det behövs' 
 ja det är iallafall hur jag tycker en lärare ska vara, & alla saker är Östen
han är en riktigt bra lärare :)
HAHA, häromdagen så klagade vi på att A jäämt fick sluta tidigare, då sa han
- Ja och det syns på proven också :)
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

Okej, nu har det jag beställt äntligen koooommit så det kanske blir att ta ut det imorgon då :D


älskar Alicia du är helt speciell & har en särskild plats i det djupatse i mitt hjärta!

Linnéa

STÖD KLASS 8 KÖP PEPPARKAKOR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0