Linnea

Hejsan, allesammans
kör det här med att försöka lägga in
1 inlägg om dagen :)

Hm, vad ska jag berätta?
Idag tog jag soovmorgon igen. 

_______________________________________
Fan vad är det för fel här i byn?
Han var ledsen, bad om ursäkt, ringde, skulle sluta festa...
Give him a break!
Ja, det är ömse här i byn!
Nu pratar jag om det som hänt i Hede By
Fredag 24/10- 2008
Visst det är synd om dom det drabbade, men
hallå, alla gör vi misstag!
Han har sagt förlåt, och tror ni att han mår bättre av att vi alla klagar på honom?
Nej! det kan jag svara på!
Han skäms väl! det får väl ni också ta och förstå

Inte för att jag vet vem snubben är, men jag kan känna lite empati för honom!
__________________________________________________________

Idag när jag var hos kristina, så var pampebus lite ledsen
så jag sjöng ABBA för honom ( har börjat blivit lite inne på ABBA nu jag )
Jag sjöng: "Thank you for the music", I Have A Dream, Mamma Mia, & någon mer,
På mamma mia sken han upp som en sool, han är nog ett litet ABBA fan :)
Sen så började jag sjunga Cornelis Wreeswik, ( ingen aning om hur det stavas ) :)
Då började han pruppa & flinade åt det istället :)
Hahah, snacka om att snart komma in i kiss&bajs åldern :O HAHAH nedå.
han är ju bara 3mån & 3v kanske?
 :)

_____________________________________________________________

Nää idag är det ONE THREE HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIILL
åh, seriöst hörni, börjar ni kolla på det så är ni fast sen!
Det är delad 1:a på min favvo TV prog. lista
den delar plats men VÄNNER förstås! -:)
Kolla på 5:an kl 18:05 today!


PussHejs

STÖD KLASS 8 KÖP PEPPARKAKOR

Kommentarer
Postat av: Hedebo

Den som gjorde ngt sånt kan inte ha alla hästar inne.. Hur kan man känna empati för nån sån? Nästa gång kanske han slår ihjäl ngn med järnröret. Tur att ingen blev skadad. Å han som gjorde ngt sånt borde verkligen skämmas. Fy, vilken dumskalle!

2008-10-26 @ 19:44:06
Postat av: Kristina

Hedebo: Linnea står för de hon tkr å tänker

kanske du kan stå för de med?

2008-10-26 @ 21:30:37
URL: http://mysteria.blogg.se/
Postat av: Anonym

Håller me dej ja Linnea =)

2008-10-26 @ 23:38:15
URL: http://erajkaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0