5/4-09

Hello!

såg just att 7 st har varit in på min blogg idag :)
blir så varm i mitt lilla blogghjärta ! hiihi

helgen har varit rolig! 3 dar kvar till påsk!
solen skiner! cyklarna är framme!
vår/sommar känslorna bubblar inne i mig!
jag är lycklig<3 :)

på torsdag far jag & olivia upp till Lunnäset & bor där själv,
fast maggemuff & linnea är ju inte så långt ifrån så vi behöver
inte vara rädd :)
eller kanske det ;) nejdå!
fattar ni vad jag längtat till påsken?
haha

denna veckan så kommer tilde vara på skolan
hoppas jag! ingen har kunnat sola med mig &
det är ingen som flummat alldeles för mycket!
skolan har varit tyst! DET TYCKER INTE LINNEA OM !
+ att Malin varit sjuk också! nej inget har varit som vanligt..
men det ska det väl bli ändring på brudar? haha

jag har suttit & tänkt på en sak!
hur i hela världen skulle Linnea ha klarat sig
om inte har varit omgiven av min underbara familj?
JAG ÄLSKAR ER<3



Kristina<3



Jenny<3



Linn<3



Olivia<3



Alicia<3



Mamma&Pappa<3 FINNS INTE NÅGRA BÄTTRE!



Jag skulle inte ha varit jag utan er!

sen är det ju flera andra också! men ni vet vilka ni är<3

btw: jag ska börja ta bilder på olika vårtecken ända tills det bli sommar :) så håll utkik!

Puuuuss / Linnéa

Kommentarer
Postat av: malihnk

jag gilar din familj , ni är så snälla mot varandra hela tinden :) man blir så glad av er :D<3

pussbabe<3

2009-04-06 @ 17:27:21
URL: http://malihnk.blogg.se/
Postat av: linda

jag håller med malin, eran famlij är så mysig!

ni är så glada och snälla mot varandra hela tiden :)

2009-04-06 @ 18:10:54
URL: http://lindazakrisson.blogg.se/
Postat av: Kusin Therése (igen)

Ni är världens finaste och goaste också allihopa, kusiner, mobro och "moster". Jag känner mig lyckligt lottad som har er! Kram Therése

2009-04-06 @ 21:12:55
Postat av: Olivia

o ja älskar dej stora syster

2009-04-07 @ 15:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0