hellloooo

Hi There!

idag är jag på bättre humör :) bra va (y)
HAHA

Nu har vi kommit till Söndag & jag är så otroligt
le på skolan & att jag vet att imorrn så ska jag vara där
ger det rum åt stressfaktor 10000!
har 2 st prov v.12 och kan absolut INTE NÅGOOOOOOOOT!
Fysik & Matematik! mina 2 fiender + en tredje som är Kemi men
det kan jag liiiite bäättre, så det är tur :)

men de ska bli förjävla kul, jag kommer få träffa alla vänner på skolan!
och va jag saknat doom<3

nej nu ska jag ta tag i mitt förbannade rum!


puuuuusss!

p.s ikväll är det One Three Hill & Gossip Girl :)

/ Linnéa

Kommentarer
Postat av: Mirry

På Borås coolaste blogg har vi bikini-bekymmer!



Spana in på www.arntyochmirry.se

2009-03-12 @ 11:16:48
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0