tjohej

Nemen Tjena alla ni
som inte har nått att göra så ni läser denna otroligt
otroligt tråkiga blogg :)

men det är inte mitt fel, utan jag skyller det hela på min
mamma & pappa som hittade mig på tippen :'(
Ja det var iallfall det dom sa..!
men det tror jag vad jag vill om ey?

Som ni säkert redan vet så är sportlovet i full rullning !
Jihooo säger jag bara, men sen blir det
Jioo / äääää
för att nu har halva lovet gått. HALVA!
och vad har jag gjort?
Jo, det ska jag säga er

INGET!
jag som skulle va så duktig
plugga matte, plugga ALLT!
möblera om rummet, fixa ditt, fixa datt!
Åh!

Fast igår hade jag en trevlig liten myskväll med SötisA & SötisK
ja, A:et står såklart för Anna Groth & K:et står för min syster Kristina
Vi spelade MAXI YATZY & trots vad Anna tror så
vann jag 1 gång! :)
& vissa HÖHÖ vissa inte jag drack litte vin
medans  andra drack saft :D åsså åt vi kakor :) dagen till ära som Kristina sa ! :)
Tack för en underbart rolig kväll!

Och ANNA DU SKA KOMMA IHÅG ATT GÖRA EN SKAGEN MACKA TILL MIG MIG MIG ! haha :)

Sen så hade jag värsta tur i oturen,,
jag slog ett slag med tärningarna & allt jag behövde var en 1
då sa jag
- OM JAG FÅR EN 1 NU SÅ SKA JAG MASSERA KRISTINAS FÖTTER I EN TIMME!

OCH TROR NI INTE PÅ FAAAN ATT JAG FICK EN 1 JÄVEL DÅ !

nejnejnejnejnejnejnej sa jag då!
fast sen när Tobbe kom ( btw så sparade jag en kaka till honom, & det var fan inte lätt att hålla kristina & Anna borta heller!
Aja tillbaka till historien!

Jo, Tobbe kom & då sa Anna vad som hade hänt med just mig & tärningarna & då kom han på den
briljanta idéen att jag skulle dela upp den där timmen på ett år  :) så skulle ju det inte bli så mycket...
för han tyckte ju synd om mig, HOST ja ni förstår, Kristinas fötter!
& liksom jag vill ju inte ligga på sjukhus resten av året pga förgiftning,,,typ..

men då sa Kristina!
om inte jag masserade hennes fötter i en hel timme på en gång
så skulle jag få HAMPUSFÖRBUD I ETT ÅR!

SÅ mig träffar ni för resten av året på Östersundssjukhus!
eller om jag blivit skickad på nån special avdelning
Jag vet inte..

HAHAHAHAHA

på fredag följer jag förhoppningsvis speciella personer
till Sursveget<3 PUUUUSSS
och hej MASSA PUSSAR SOM SMAKAR LEVERPASTEJ<3


.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.

you know you love me
xoxo Gossipgirl ;)

/ Linnea

Kommentarer
Postat av: Linn

Jävla tokfia... :o)<3

2009-03-04 @ 19:11:14
URL: http://winkey.blogg.se/
Postat av: Kusin Therése

Jasså dig hittade de på tippen? Mig hittade de när jag ramlat av ett tattarlass.... Så kan det gå när man ser ut som en turk när man är liten.

2009-03-05 @ 10:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0