2/5-09

Hejsan

jag vet att jag suger verkligen på att uppdatera,
och om det verkligen är nån som läser, som tycker om att läsa
min blogg, så !förlåt!:)

idag har jag inte gjort så mycket, sov ganska länge sen  så åt jag frukost,
följde mamma til K i 5 min typ, pussade på hampus, sen blev jag sur
på olivia så jag stack...
åkte hem, åt lite nötter, sen
cykla jag runt byn en sväng med mira :)
jag vet att det är sol & maasssa varmt men mira ville
verkligen ut och cykla, hon behöver det lika mycket som linn & jäger ;)
Å DET ÄR MYCKET :)  HAHA

har ni vart på sprut'n ?
var där igår å
sjutton i arton vad hög den va :O
ganska kul att se faktiskt!
efter det så åkte vi till Lossen slakteriet
& kolla efter björn, men med min vanliga tur så
var den enda björnen vi såg en räv!
men det var inte fy skam det heller,
räven var jätte fin!

nej nu ska jag vara lite social!
tror jag?

aja,
hejdå!



en gång i tiden var man ovetande om världen idag!
*suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0