4/5-09

Hejsan alla sööta läsare..;) HAHA

idag har det vart skola!
började med mentortid
i en ½ timme typ,
sen gick det bästaste bandet &
spelade!
efter det SO, sen Kemi
men jag var ju inte där så mycket..
drog ju tanden & det gick bra!
skönt nu är allt som "vanligt" i munnen :)
hann med liiite av lektionen iaf..
satt med tildehun! det var mysigt :)
och jag lovar den som inte
har tilde & lise som vänner. den vet inte
vad riktiga vänner är!

älskar dig, bvän<3



jag älskar dig, bvän<3



ni får mig alltid att glad, & varje dag på skolan gör ni till de bästa<3
lämna mig aldrig!
saknade er som en took i torsdags!


sen finns det INGEN, INGEN som sjunger
"Three little birds" som malin & mig..



älskar dig, bvän<3
"singin', dont worry, about a thing, cause every little thing is gonna be alright"

iaf, sen hade vi tjejsnack, det var roligt..
efter det 80min kemi igen
denna gång var det roligt också
vi eldade med gasol & värmde glas,
sen så brände jag, ida60's , & ellentherocker
& malin sönder våra böcker :)
alltid roligt..! HAHA

ett skämt jag kom på idag på SO'n
Östen räknade vilka elever som var i klassrummet, ( det var många borta )
östen- mäh, vad glest de va ida!
jag- Ja, vi bor ju i en glesbygd

HAHAHAHA ASG :)

aja, nu ska jag äta
mamma, har gjort,
revbensbjäll med olika rotfrukter
mumsigt!

puss<33

Kommentarer
Postat av: tilde

du är den bästa för mig linnea <3

2009-05-04 @ 16:40:48
URL: http://tildecarlsson.blogg.se/
Postat av: Lise

linnea, you are the best! i love you <3

2009-05-05 @ 21:12:25
Postat av: rebecca

rösta gärna på mig som fjärde deltagare som veckans blogg här http://linnearinzen.blogg.se/2009/may/finalister-i-veckans-blogg.html#comment :d

2009-05-10 @ 22:50:14
URL: http://rebeccasandvld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0